BEE BEE EVENT AGENCY • SINCE 2008

ТОП – 5 MICE трендів для компаній, які планують ділові заходи на 2020

Післямова найбільшої конференції ділових заходів у Східній Європі MICE Business Day Budapest 2019, 11-12 листопада 2019

Обсяг індустрії ділових заходів MICE (Meetings, Incentives, Conventions, and Exhibitions) у світі по даним американської дослідницькоїагенції Allied Market Research росте приблизно на 4% на рік,по прогнозу експертів в 2025 сягне обсягу$1,439.3 мільярда.

Нажаль в Україні офіційних даних чи статистики щодо індустрії ділових заходів ми поки що не маємо. Але дивлячись на зріст кількостіMICEзапитів від бізнесу в Україні та проектів, що здійсніла наша агенція у 2019 року в цьому сегменті приблизно на 15% у порівнянні з 2018 роком,відгуки колег з інших агенцій, схоже, що Україна не «пасе задніх» та не відстає від світових швидкостей.

Але. Але. Але.

Якщо ви думаєте, що ділові заходи, це суцільна нудьга, то це не так.

В індустрії ділових заходів швидкість зростання сегменту є насамперед дзеркалом ефективності галузі, тому що бізнес, бізнес-клієнти є локомотивом прогресу, амбасадором іновацій та головні ініціатори розвитку економік та змін. Тому, світові ділові конгреси, конференції, форуми, маленькі та великі бізнес заходи є тетиторіями, де народжуються, продаються, вмирають, знову відновляються бізнеси, ідеї, вирішуються долі брендів. Тому ділові заходи та є трендсеттерами для інших форматів величезної індустрії заходів та розваг.

Якщо захід не буде ефективним, це не принесе ані грошей, ані нових можливостей, ані успіху ні організаторам, ні учасникам, ні власникам компанії, якщо це внутрішньо корпоративні заходи.

Тому ефективність була темою NUMBER ONE, яку обговорювали на конференції. І хоча за форматом конференції speed meetings,блоку виступів експертів чи презентації не було взагалі, але саме живе спілкування з представниками індустрії з більше ніж 15 країн Східної та Західної Європи стало найбільш важливим для розуміння та визначення ключових трендів ефективних ділових заходів, які варто взяти до уваги при плануванні ділових заходів в 2020 році, якщо звісно ви хочете не марно тратити свої гроші.

ТРЕНД #1. STORYTELLING. ЗАХОДИ – ІСТОРІЇ

Так звучить дивно, де історії і де прагматичний діловий світ, але вже недостатньо просто сухих запрошень, сухих слів переваги чому треба їхати на ваш конгрес чи мінімалістичної картинки на програмі заходи, має бути історія, яку розповідає захід, історію, яку учасники забирають з собою та в свій Instagram, як ось, наприклад щорічний Web Summit в Лісабоні. Червоний океан ділових конгресів та форумів вимагає творчості.

А для внутрішньокорпоративних чи клієнтських заходів це взагалі тренд НАМБЕР ВАН.

Без гарної історії вже важко побудувати сталі емоційні відносини.

ТРЕНД #2. MOTUS ЗАРАДИ RATIO АБО ЕМОЦІЇ Є 5-Й ЕЛЕМЕНТ УСПІШНИХ ЗАХОДІВ

Емоції є частиною історії будь-якого заходу і так було завжди.

Але зараз бізнес-події стають вже подіями мотиваціями, подіями – натхненнями (incentive).

Раціо. бізнес-частина перша частина чи перші 1-2 дня, друга частина чи 3-4 день – це суцільні емоції – гурме, винни тури, шопінг – тури, арт, розважальні програми вдень й ввечері, достатньо вільного часу для персональних справ.

Business is business, але емоційне задоволення та коефіцієнт щастя учасників стає одним із основних критеріїв успішного розвитку діяльності компанії чи проектів. Life balance в дії.

ТРЕНД #3. ЛОКАЦІЇ – ІСТОРІЇ

Всі ми знаємо, що місце проведення це майже 50% успіху будь-якого заходу. Місце, простір, обстановка, зручності, обладнання мають значення.

Але зараз ще більше. Холодні безлікі готелі – це привіт з минулого. Локація має бути частиною вашої історії заходу, локаціє має запропонувати щось таке, що назавжди запам’ятається в серці учасників чи на їх Facebook сторінках. Як ось, наприклад готель President Hotel з катком на даху, в якому ми зупинялися чи локація VárkertBazár  EventHall– водночас hi-techлокація на 1100 чол і неймовірно атмосферне, історичне місце на березі Дунаю із садом на 500 чоловік банкетомчи замки – готелі у Словенії, Голандії, Чехії – зрозуміло, що такі локаціі вже самі по собі історії й проведення в таких просторах подій стає гарною точкою відмінності та складовою WOW ефекту заходу.

ТРЕНД #4. ВЕЛИКА ЄВРОПЕЙСЬКА ПОДОРОЖ

Лоукости та зниження цін на авіаперевезення, а для українців ще й безвіх перевернули до гори дригом не тільки індустрію туризму, а й взагалі всю індустрію ділових подій та подорожей. Будапешт  – це 1,5 години польоту від Києва, Польща – година, Відень – 2 години.

Європейці взагалі свої зовнішні та внутрішньо корпоративні заходи проводять в будь-якій частині Європи, й навіть є така нова фішка у німців та австрійців, наприклад, робити корпоративні заходи у Словенії, Чехії чи Угорщині, бо це недалеко їхати, а дешевше та колорітніше.

Подорож в інше місте це завжди out of the box як з точки зору фізики, так й емоційної складової. Тому власники та ТОП-менеджери компаній надають переваги проведенню стратегічних зустрічей чи критично важливих заходів поза межами зручного для людей простору. «Зміна мультика» відкриває можливості для більш творчого мислення. Корпоративний захід в незручному, не такому як завжди простору чи в іншій країні може неймовірно вплинути на команду чи клієнтів та принести неабиякі матеріальні результати.

Простими словами – всі, повсюду їздять. Ціни в Східній та Західній Європі вже не так й відрізняються від українских.

Маю надію, що розвиток внутрішніх авіаперевезень в Україні та діяльність Укразалізниці наближе нас до впроваждення в Україні MICO – тренду ВЕЛИКА УКРАЇНСЬКА ПОДОРОЖ.

 ТРЕНД #5. БЕРЕЖЛИВЕ СТАВЛЕННЯ

Бережливе ставлення до всього це взагалі-то світовий тренд для всіх галузей економіки та суспільства. Бережливе відношення до природи та історичних об’єктів, бережліве використання природних ресурсів, використання еко – матеріалів чи матеріалів з вторинно переробленої сировини, paperless, використання продукції фермерів, еко-готелі, оренда еко-автомобілів, використанни економного LED – освітлення.

І якщо в Україні ця культура тільки набирає силу руху, тов Західній Європі, в індустрії ділових заходів бережливе ставлення – це майже правила гарного тону.

В незалежності від того де, коли і як ви плануєте проведення свого ділового заходу в 2020 році, створюйте ефективні та емоційні події, а тренди нехай стануться вам в нагоді.

Стаття була опубликована в delo.ua

Автор: Марина Ільченко, маркетинг – менеджер Bee Bee Event Agency

Примітки

MICE (Meetings, Incentives, Conventions, and Exhibitions)

https://www.alliedmarketresearch.com/MICE-industry-market

http://micebusinessday.com/?fbclid=IwAR0pjWoN0Ztw7oTjfTHF6ixPwme0QBc_yGRA-0KPlCOVESYp4x5hrVwl03M