BEE BEE EVENT AGENCY • SINCE 2008

СТВОРЕННЯ ТА УТРИМАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ УЧАСНИКІВ ЗАХОДІВ

Blog

Портфоліо

Клієнти

Організація заходів Київ, Україна

Агенція Bee Bee Event Agency організовує заходи для корпоративного сегменту у Києві та по всій Україні, а також діловий туризм (MICE) в Турцію, Єгипет, Грецію та інші країни.

Bee Bee Event Agency працює на ринку України з 2008 року. За цей час ми провели більше 700 заходів по всій Україні та за її межами.

У 2017 році наше агенція выборола нагороди на Ukrainian Event Awards:

2 місце “Кращий івент для бренду” (для Amway)

1 місце “Кращий MICE захід” (для TUI Ukraine)

Організація заходів. Be interesting.

При організації заходів, чи то ділова подія, маркетинговий захід, MICE, режисерський чи імерсивний проект, чи новорічний корпоратив, ми особливу увагу віддаємо чіткому розумінню брифа від клієнта та роботі над креативною складовою проекту.
Ми вважаємо, що інтерес – це особливий канал у роботі з аудиторією, і ми завжди працюємо над тим, щоб наші заходи були цікавими.
Це може бути глобальна ідея, яка логічно проведена через усі заходи за допомогою режисури. Або це може бути велика кількість “точок дотику” із учасниками заходу, у яких кожен може знайти щось цікаве особисто для себе.

Організація заходів. Оцінка ефективності івент проектів.

Якщо ми говоримо про маркетингові заходи, то тут оцінювати результати заходів легше через продажі та PR показники.

Якщо ми говоримо про корпоративні заходи, то тут ми рекомендуємо в першу чергу звертати увагу на “болі”, що існують у компанії на момент планування заходу. Якщо вони є, то задачі заходу визначаються досить чітко. Якщо особливих “болей” немає, тоді досить визначити цілі заходу та прослідкувати за їх виконанням. Оскільки людські емоції відіграють одну із вагомих ролей в івент індустрії, то зверніть увагу на емоціональну складову проекту в ході проведення та після заходу. Сьогодні учасників легко зрозуміти. Якщо вони із заохоченням викладають у соціальні сітки свої фото, селфі із корпоратвних заходів, діляться враженнями, то це і є “публічна” оцінка вашого заходу.

Організація заходів в Україні. Яким має бути бюджет заходу.

Тільки компанія Замовник визначає, яким буде бюджет заходу.
Якщо захід має на підтексті статусність, то івент агенція має знати про це. Тоді, якщо Клієнт навіть сам захоче скоротити бюджет, агенція вчасно нагадає йому про бажану статусність заходу, адже це певні стандарти у роботі.

Дуже часто Клієнти схиляються до думки скоротити бюджет після узгодженої креативної концепції. Тоді має сенс із агенцією відверто оцінити бюджет, аби ідея, яку будуть закладати в основу заходу, була доречною у рамках запланованого бюджету і не прийшлося потім із основної креативної лінії залишати лише її крихти, як натяк на ідею.

Усе це можна зробити під час відвертої бесіди із івент агенцією та у процесі плідної співпраці. Адже основна мета і Клієнта, і агенції – це успішний проект. Обидві сторони працюють заради однієї цілі. Ви – команда!